Scroll To Top
Son yazılar

HAVUÇLU CEZERYE TOPLARI:)



Son zamanlarda evdeki bilgisayar ile benim aramda sanki içten içe soğuk bir savaş var gibi...
İnatla boyun eğmiyor görevini tam manası ile yapmak için:)
Her gün bir başka isyanları oynuyor bize...


Kıymetli eşim,her ne kadar tüm konforu ile ailemize hizmet verebilmesi için üstün bir gayret ve destek içinde olsa da kendilerine,bu çözümlenmesi zor alet,nedense hizmet konusunda asii biraz:)
Sanki isyanı,daha fazla bana gibi...
Ne zaman yeni kayıt eklemek istesem,türlü türlü naz yaparak,şevkimi kırmayı başarıyor her seferinde...
Aman şimdi ne gibi bir sorun yaşayacağım diye yüreğim ağzımda her seferinde...:)
Buradan kendisine seslensem,aramızdaki sorun ne ise bi oturup konuşsak mı nee:))
Bu yaştan sonra kalkıp bilgisayar mühendisliği okumaya kadar gidecek gibi bu işin sonu;)
İş inada binerse tabii...!!:)


Ne var sanki değil mi,ekmeğin önünde suyun önünde,senden istenilen şey belli...
Yap işte tıkır tıkır işini...
Ne diye iki de bir naz yapıp duruyorsun ki:)
Bize göre öyle ama,bakalım bir de onun gözü ile bakmalı bu sorunlara...
Neyse bu konuyu bir ara kendisi ile oturup kritik yapmalıyız sanırım..:)


Fotoğraf makinemde, paylaşılmayı bekleyen bir dolu tarifim var ama,teknik arızadan dolayı bunu şimdilik askıya almış durumdayız...
Son yaptığım tarifi mi ise, eşimin teknik anlamdaki dahiyane fikri sayesinde sizlerle paylaşabiliyorum şu an...
Pazar sabahının en güzel sürprizi, bu harika çözümündü bi tanem:)
Bilgisayarımız kendini her ne kadar çok zeki sanıp! türlü türlü tripler yapsa da, ondan daha zeki ve dahiyane fikirlere sahip olanlarında varlığını unutmamalı bence;)


Biricik eşim,şu an sayende bu postumu yazabildiğim için,sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum buradan bir kez daha:)




Su gibi akıp giden,hafta sonunun ardından,bakakalmış durumdayım yine...
'' Hafta sonları 4 gün olsa ne iyi olurdu aslında'' diyen oğlum var benim:)
Annesi de haliyle doyamıyor hafta sonlarının tadına...
Çekirdek ailemle beraber geçirdiğim, kısacık iki güne neler sığdırmak istediğimi bi bilseniz:)


Cumartesi akşamı,saat 23:45 gibi,oğlum dedi ki...
''Anne havuçlu bir tatlı yaparmısın yarın bize,ama bol ceviz olsun içinde,dedi''
Düşündüm ki,bu çocuk nasıl bi tatlı hayal etti şimdi gece gece:)
Öyle sık sık canı bişeyler isteyen bir çocuk değildir oğlum...
On yılın başın bir istekte bulunmuş,hiç beklermiyim ben ertesi günü:)
Hafızamı bi taradıktan sonra,cezerye yapsam nasıl olur ki dedim bi an..
Baktım dolapta havuç var,malzemeler hazır...
Gece 24:00
Ben havuç rendeliyorum:))
Tedirginim aslında biraz da..
Sonuç nasıl olacak kestiremiyorum tam manası ile ...
Niyetim hani şu yalancı,bisküvi ile yapılan cezerye değilde,böyle kalıp gibi kesilmiş orjinal cezeryeler yapabilmek:)
Tv de izlediğim bir programda,zahmetli ve kıvamının tutması zor bir tatlıymış gibi kalsa da aklımda,deneme yanılma yöntemi ile başarabilirim diye düşünerek koyuldum cezerye yapımına...
Tüm malzemeler hazır,tenceremi koydum ateşe..
Başından ayrılmıyorum bir saniye bile...:)
Her şey yolunda görünüyor ve bi hayli kıvamına geldiğini düşünerek alıyorum ateşten tenceremi:)
Sonuç mu...??
Orjinal cezerye görüntüsünü elde edemesemde emin olun tadını yakaladım...
Kalıp gibi kesebilmek hayalimdi ama,topçuklar halinde sundum sevdiklerime:)
Sonuç,sevgili gurmelerim tarafından test edildi ve beğenildi...
Görüntü olarak,her ne kadar kalıp gibi kesilmiş cezeryelerim olmasa da,lezzet olarak çok harika bir tat çıktı ortaya...
Denemeniz ve tatmanız lazım bu haliyle de cezeryeyi...




Ben evdeki olan malzemeler ile yaptığım için aynen uyguladığım haliyle paylaşıyorum tatlımızın tarifini...
Bu ölçüler ile,resimlerde gördüğünüz toplardan 20 adet çıktı tam olarak...
Verdiğim ölçülerin doğrultusunda arttırabilirsiniz yada eksiltebilirsiniz...
Karar sizin...
Reçetemiz şu şekilde... 


Malzemeler

  • yarım kg havuç
  • 200 gr toz şeker
  • 1 su bardağı dolusu kırılmış ceviz içi
  • 1 su bardağı hindistan cevizi
Hazırlanışı
  1. öncelikle havuçlarımızı yıkayıp,kabuklarını soyup,rendeliyoruz.
  2. rendelediğimiz havuçları tenceremize alıpşekerini ilave ediyoruz.
  3. kısık ateşe koyuruz ki havuçlar suyunu bıraksın..
  4. arada bir karıştırarak kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirmeye devam ediyoruz.
  5. havuçlarımız,iyice suyunu çekip,macun kıvamına gelince ateşten alıyoruz.
  6. kırılmış cevizlerimizi ilave edip,hindistan cevizi serpilmiş bir tepsiye karışımı döküyoruz.
  7. soğuyan karışımdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimizle top şekli veriyoruz.
  8. yaptığımız topları,bol hindistan cevizine bulayıp servis tabağına alıyoruz...
Ayşegül diyor ki; cezeryelerimizin daha güzel toparlanıp şekillenmesi için,pişirme aşamasında çok az nişasta ilavesi yapılabilir...

Hepinize sağlıkla,huzurla ve bereketli kazançlarla dopdolu bir hafta diliyorumm...
Ağzınızdan tat, yüreğinizden sevgi eksik olmasın...:)


En güzel,e Emanet Olun...



Paylaş:

Kategoriler:

129 yorum to ''HAVUÇLU CEZERYE TOPLARI:)"

ADD COMMENT
  1. bende 5 gün tatil 2 gün iş olsun diyenlerdenim :) ellerine sağlık sabah sabah iştah açıcı bir görüntü mest etti beni... öpüorum..

    YanıtlaSil
  2. Şu yaşıma kadar hiç yapmadım cezerye. Sanırım benim eşim de çok sevecek, o yüzden ilk cezeryemi sayenizde bu tarifle hayata geçirme kararı almış bulunmaktayım. Hemen gidip dolaba bakayım bi malzeme var mıymış :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. müthiş görünüyor.çook sevdiğim bi tatlıdır zaten. geçen bun tarifin balkabaklı versiyonunu gördüm.onu yapmak istiyorum ben de.içine bol ceviz katmışlardı.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık..oğluna da size de afiyetler olsun..ben bisküi ile yapardım yalancıktan...:)böylede denemeliyim:)bence top şeklinde de güzel olmuş..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle katılıyorum. O kısacık iki güne birşeyleri sığdırmak zor hele de çalışan bir kadınsan. Bence de uzasın haftasonu tatili. Cezerye harika görünüyor. Bıçakla kesilmiş fotoğrafınız çok iştah kabartıcı. Ellerinize sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyor. aynısını şekeri 1 bardak koyup, rondodan geçirilmiş bisküvi ilavesi ile yapıyorum, açıkcası evlenene kadar yapmayı bildiğim tek tatlı idi :)

    YanıtlaSil
  7. çocuklar isteyince akan sular duruluyor degil mi?bilmesekte yapabilmek için çaba sarfediyoruz.eminim harika olmuştur.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  8. Canım ellerine saglık...cezerye rengi süper...bende haftasonlarının 4 gün olmasını istiyorum kuzucugun gibi...anca yeter...öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. günaydın , sabahın bu saatinde insanın canı tatlı çeker mi ? çeker. Her an tatlı yeme potansiyeline sahibim. Ama ne yazıkki insülin direncim var ve tatlıdan uzak durmak zorundayım. Tabi yasak olunca daha da cezbedici oluyor. Ama bu tatlı hafif olacağını düsünerek en kısa sürede yapmak istiyorum. ellerine sağlık fotolar göründü harika eminim tadıda öyledir.

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Oğulcuğun mest olmuştur bu güzel tatlı karşısında.
    Bilgisayarlar maalesef belli bir zamandan sonra böyle kaprisler yapıyor. geçenlerde benim de başıma geldi. Ancak bilgisayar hastanesine gidince kurtuldu. Eşim tüm çabasını gösterdi ama sonuç değişmedi.
    Dilerim seninki daha kolay çözümlenir.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. canım bencede haftasonları 4 gün olmalı yetmiyor çünkü.

    Havuç tatlıları harika,
    denemeliyim.
    Sevgiler sana birtutamhayatım ,kekiğim:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine saglik bitanem super gorunuyor gorsellerin.renk sunum lezzetin nasil oldugunun ispati.afiyet olsun.esinden de allah razi olsun.ne gunler icinki onlar.iyi gunde kotu gunde.hastalikta saglikta.computer arizalandiginda:)))))sevgiyle kal.haftan hayirli olsun.

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım cezerye süper olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Canım bu nasıl turuncu,şahane görünüyor.Cezeryeyi çok severim ama evde yapmadım,denemek isterim.
    Ellerine sağlık,iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Ayşegül,
    Tatlı nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Ben de bisküvi ile yapılan yalancı cezerye yapanlardanım.
    Fakat seninkinin rengini görünce bisküvinin havucun rengini nasıl bastırdığını fark ettim.
    Bu şekilde harika, göz alıcı bir rengi olmuş.
    Bilgisayarının bir an önce aklını başına almasını : ) diliyorum.
    Bu tür aksilikler insanın bütün enerjisini alıyor.
    İnşallah sorun bir an önce çözülür.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel görünüyor,eminim tadı da öyle..en kısa zamanda deneyeceğim..çok teşekkürler paylaşım için..sevgiler

    YanıtlaSil
  17. ayyy canım yaaa bu resımlerle işahımı kabartıyorsun canlı gıbı sankı elımı uzatsam alıvercem ne ıyı olurdu değil mi ellerıne sağlık,sevgıler..

    YanıtlaSil
  18. ayyyy bunlar nekadart şeker olmuşlar canım.bayıldım görüntüye.lezzet fışkırıyor resmen.ellerine sağlık cnaım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. İşte benim aradığım tarifte tam bu, biküvisiz.Müthiş güzel gözüküyor, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. hariha görünüyorlar:)ben de bisküviliyi biliyordum. bunu denemeliyim:)ellerinize saglık:)

    YanıtlaSil
  21. resimler ve tarif harika hvuç ve cevizi bir arada tatlı olarak isteyen bir çocuk:) şaşırdım ben yani:) maşallah diyorum çok iddalı bir damak tadı olacak ileride belli:)
    sevgiilerimle..

    YanıtlaSil
  22. bence de 5gün tatil 2gün iş olsun.
    :)
    ev işlerini hiç saymayalım ama demi?
    mis gibi sarı afet camdan içeri süzülürken hava buram buram gel bana gel derken,nasıl temizlik yapılırki öyle değilmi ama?
    içimdeki tembel şeri'yi kovalamam lazım:)

    canım benim,
    ellerine sağlık bayılırım bende cezeryeye ama ben büsküvi de ekliyorum,ilk fırsatta siyah havuçla da denemek istiyorum.

    güzel ve az iş'li bir hafta olsun tatlışkom.

    öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. süper görünüyolar canim ellerine saglik :)
    geçen seferki havuçlu tatlimla hüsrana ugradigim için bunu denemey ecesaret edemiyecem galiba :p
    ama muhtesem bir sunum olmus ellerine saglik.
    bilgisayarina format attirsan canim ?? benimki yavaslayinca esim haber veriyo, fotograf fln birakmiyorum, hard diske sakliyorum ve formattan sonra ancak yola geliyo, bizimkisi :)
    sen daha iyi bilirsin tabi.. hayirli gunler canim :)

    YanıtlaSil
  24. ellerine saglık canım gene havuc tatlıları:)))))))))))))
    bende gecen senelerde öyle takıldım bilgisayarla malesef garip bir şekilde kendi isteklerini gercekleştiriyordu:((((
    benimki yazıların yarısını büyük yarısını kücük yazıyordu,tek care onu emekli etmekle bulduk:((
    şimdi kücük bir şeye sahib oldum,ama oda bayagı zorluyor:)))hicbirşey indirmiyor,yada acmıyor:)))ellerinde kaldık şeker insaf bu makinalarla bize:))) resimler harikaa:)))sevgilerimle canım:)))))

    YanıtlaSil
  25. harika gözüküyor bende denemek istemişimdir hep :)

    YanıtlaSil
  26. Öncelikle fotografina bayildim,bu nasil görüntü.Caniiim cezerye'ye
    bende bayilirim ve yaparim,ellerine saglik....sevgilerimle

    YanıtlaSil
  27. Canım kardeşim cezeryeyi daha doğru
    su küçük atıştırmalıkları çok seve
    rim ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  28. Thank you so much for following me! Your blog looks so yummy :)

    Kiss,
    Barbara

    http://godblessthegloss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. yorumlarda seçile katılıyorum 5 gün tatil 1 gün işbaşı olsa hayat ne güzel olurdu en çokda anne ve babası çalışan çocuklar için..
    valla süper olmuş ellerine sağlık evinizin gurmeleri begendiyse tadı bizede aynen uygulamak düşer :) canım ellerin dert görmesin afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  30. ellerinize sağlık ne kadar hafif ve sağlıklı en kısa zamanda yapıcam tarifini hemen yazıyorum...Antalyanın neresinde oturuyorsunuz Ayşegül hanım benimde kayınvalidem ve görümcem antalyada daha doğrusu eşimde orda büyümüş onlar meltemde oturuyor görümcemin ve kocasınında eczaneleri var onlarda arapsuyundan daha ilerde oturuyorlar...bende yeni döndüm bayramsonrası ordaydım sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  31. Ah ah şimdi bu güzelliğe bakarak iç geçiriyorum ama çocuklarıda bu güzel tatlılardan mahrum etmeyi düşünmüyorum..Ben bisküvilisini yapıyordum ama buna cesaret edebilirmiyim bilmiyorum canım..ah şu bilgisayarlar yokmu..benim blogda neyin azizliğine uğradı bilmiyorum ama limon çiçekleri yazan bölümüm binbir parçaya bölünmüş durduk yere:))..ellerine sağlık canısı..

    YanıtlaSil
  32. Bende 5 gün hafta sonu 2 gün hafta içi olsa diyenlerdenim ah ne güzel olurdu :)
    Çok güzel görünüyor ellerine sağlık blogunda dolaşmak çok keyifli hem içimi açıyor hemde yeterince açık olan iştahımı açıyor :)

    YanıtlaSil
  33. Birincisi; bu kadar lezzetli tarifleri yayınlamana vesile olan bilgisayarın nankörlük ediyor olabilir. Ya da, seni karşısında görünce "Allahh acaba şimdi ne yiycem?" diye heyecana kapılıyor da olabilir.

    Cezeryelerine gelince, bence yumuşak daha güzel. Eline sağlık canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  34. ellerine saglik valla cok harika görünüyorlar :) bir tane caktirmadan alabilirim :P:P

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  35. BU BLOĞA GİRİNCE HARİKA TERİFLER BULUYORUM ELİNE SAĞLIK HEPSİNİ TEK TEK YAPMAK GELİYOR İÇİMDEN :)) ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  36. izleyicim olduğunuz için teşekkürler, tanıştığımıza sevindim.
    Görüntü muhteşem, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  37. Mmmmh, nefis, nefis. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  38. Çok leziz görünüyorlar.. Ellerinize sağlık.. Fotoğraflarınız da çok kaliteli gerçekten müthiş..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  39. Cezeryelerin görüntüsü çok güzel,özellikle de rengi..Yapılası bir tarif.Ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  40. Ayşegülcüm harika bir cezerye olmuş eline sağlık canım..
    Çoook güzel....
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  41. Ah bu bilgisayarlar!Benimkide yenilenme aşamasında. Ne istiyorlar bizim gibi cici kızlardan bilmem ki :)))

    Rengi harika görünüyor,insanın içini açıyor ve iştahını:)

    Ellerine emeklerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  42. CANIM YA COK güzel ve lezzetli görünüyorlar ♥ hafta sonu tatilleri bencede uzasın yaa bende böle seyler yapmak istiyorum ama zamanım yok :( calıstıgım için :(

    YanıtlaSil
  43. Merhaba Cezeryeyi hep koyu renkli havuçtan yapardım bu çok çekici gözüküyor havuç alıp deneyeceğim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Canim eline saglik. Masallah kolay toplanmis. Aslinda buskuvi katmadan akici gibi bir kivami olur ya.
    Firsat bu firsat cocuklar ne dedi yapmak lazim cunku kola kolay yiyecek istemezler. Ben benimkilerden bilirim.
    Bilgisayarla benimde aramda daglar var asamadim. Her gun o benim ben onun canina okuyorum...
    Bakalim kim pes edecek...
    Insallah cozulur bir an once canim....
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  45. harika görünüyor,eminim tadı da muhteşemdir :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  46. ben de bunun büsküvi ile yapılanını biliyodum ama seninki de muhteşem görünüyor..Sunum bi kere çok hoş..Akşama yapsammı ya..Oysa ben rejime başlicaktım :)

    YanıtlaSil
  47. Canım mis kokulu Kekiğim, ne güzel rengi var bu havuçların.. Bayıldım bayıldım..
    Eskiden yapmıştım sanırım ama böyle güzel renkli olmamıştı, ve bisküvi vardı içinde.. Seninki gerçek cezerye olmuş..

    Ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  48. Ellerinize sağlık.Ben de hemen yapmalıyım. Çok güzel görünüyorlar. Acaba biraz da tarçın ilave edersem tadı ve rengi bozulur mu ?

    YanıtlaSil
  49. ahh canım benim ne güzel şeyler yapmışsın yine ellerine sağlık canım çekti inan belki birgün beraber yiyebilirz :))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  50. Ellerinize sağlık benimde çok sevdiğim bir lezzettir.Afiyet şeker olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  51. amazing pics and I want to try!! so hungry!!!
    Passes to see me on my blog and if you like we can follow each other?
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/
    have a wonderful day… keep in touch

    YanıtlaSil
  52. Böyle güzel bir tatlı ancak bukadar güzel sunulur,o tatlı sevgiyle yapılmış belli:)

    YanıtlaSil
  53. ay evet harika bir tatlı...Tee ilk duyduğum zamanlar havuç mu, tatlı mı, o ne öyle? dedim ama gel gör ki şimdi sıklıkla yaptığım tarif oldu, ellerine sağlık canım..Görüntü muhteşem

    YanıtlaSil
  54. Aynen canım yaa oğluna katılıyorum.
    Keşke haftasonları 4 gün olsa..:)))
    Pazartesi hiç olmasa..:))
    Ne iyi olurdu..
    Canım cezeryen harika görünüyor bendede var blogada ama farklı kakaolu karışık yalancısından..:))
    Bir lokmalık nefiss olmuşlar canım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  55. Ben tarifi de fotoğrafı da çokı beğendim.Tadı da eminim çok güzeldir.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  56. pek bir guzel gorunuyor. yalniz fotolarin birinde catal var, o da ne! bunlari at agzian catal bicak gerekmez anacim, bir lokmalik zaten :)
    goren de koca agizli sanacak beni !

    YanıtlaSil
  57. pek bir guzel gorunuyor. yalniz fotolarin birinde catal var, o da ne! bunlari at agzian catal bicak gerekmez anacim, bir lokmalik zaten :)
    goren de koca agizli sanacak beni !

    YanıtlaSil
  58. hic doyamam ay bi daha bi daha derim hep :) ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  59. canım ellerine sağlık.müthiş bir görüntü...

    YanıtlaSil
  60. havuçlu cezerye bayılırım çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  61. This post is really nice, I enjoied it so much! Sound so delicious!

    Take a look and maybe follow each others?: Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  62. bense bisküvili olana bayılırımmmm:)

    YanıtlaSil
  63. Cezeryeler harika görünüyorlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  64. canım ellerine sağlık. böyle yuvarlak yuvarlak da çok güzel duruyor bence. hatta ben böyle daha çok sevdim diyebilirim :) umarım bilgisayarınla en kısa sürede anlaşırsın, çok inatçı oluyorlar da bazen :)

    YanıtlaSil
  65. Pek bi güzel ve can alıcı olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  66. Ellerine sağlık canım süper görünüyor:)

    YanıtlaSil
  67. Ben de eşime cezerye al,cezerye almamışsın diye bunaltanlardanım.. :)Yalancısını yapıyordum ama istediğim lezzeti yakalayamıyordum.Artık bundan sonra kendim yapacağım sizin sayenizde...

    YanıtlaSil
  68. Cok severim ve uzun zaman oldu yapmayali, goruntu de sahane ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  69. ellerine sağlık canım,teknoloji hayatımızı ne kadar kolaylaştırsada bazen aksilik yapıyor bize dimi:)

    YanıtlaSil
  70. ne kadar tatlı yazılar yazıyorsun zevkle okuyorum:) cezeryeler de harika görünüyor.bir dahaki sefer bisküvisiz deneyeceğim (rengine de bayıldım) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  71. Görüntülerine bayıldım, top şeker halleri bence pek bi şeker olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  72. oturur bundan 20 tane yerim :) sonrada bööö kilolarım diye ağlarım :)

    YanıtlaSil
  73. masallah masallah ! yeme de dur ? ya ! bu çok nefis gorunuyor ! mutlaka yapmaliyim ! cocuklara havuç yedirmek için guzel bir alternatif. tesekurler aysegul !(ya laf armizda : bu kadar fazla yorumu nasil okucaksin ,merak ettim ??? eh ! hadi kolay gelsin !(gerçi benim yorumu okuyana kadar kolay gelsin lafinin bir anlami kalicak mi bilmiyorum ya ! :)))

    YanıtlaSil
  74. bu nasıl güzel birşey böyle,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  75. Kocaeliden kooocaaman bir merhaba:) yorumunuzu alır almaz koşa koşa geldim.Blogunuzu cok begendim:).Takipteyim:)
    Ben bisküvi ile yapılanı biliyordum:) Bu şekliyle cok daha güzel olacaktır eminim.Ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  76. ben bisküvili yapiyordum bir de senin tarifinle deneyecegim nefis bir görüntüsü var tadi nasil lezzetli olmustur eline saglik canim

    YanıtlaSil
  77. canim cok lezzetli görünüyor rengi de cok güzel olmus,ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  78. Ellerine saglik cok güzel görünüyor .

    YanıtlaSil
  79. Harika gorunuyor elinize saglik ilk firsatta haftaya okullar tatile girince deniycem ins

    sevgiler efenim fransalardan :))

    YanıtlaSil
  80. ellerine sağlık şahane bir şey buu, ziyaretin ve takibin için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  81. Sevdiklerinizin gönlünü ne güzel bir tatla almışsınız, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  82. Nefis görünüyor ayşegülcüm,ellerine sağlık! ben de deneyeceğim. sevgiler..

    YanıtlaSil
  83. ihh nede severim =)ellerine sağlık çok güzel gözüküyorlar, tamda annemin yaptığı gibi olmuş :D

    YanıtlaSil
  84. Ellerinize saglik. Bence goruntu harika olmus.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  85. Çok lezzetliydii Ayşegül Ablacım ellerine sağlık
    NEZ

    YanıtlaSil
  86. İade-i ziyaret babında :)
    ....

    Cezeryeler çok hoş görünüyor..
    Bugüne kadar hiçbir yemek tarifi blogunu takip etmedim..Kilo aldırmıyorsunuz değil mi :)

    YanıtlaSil
  87. Canımcım pc ile muhabbet olayına bayıldım çok güldümm :)) Benimkinde de benzer ukalalıklar hakim gerçi , bunlar el altından görüşüp örgütleniyor olmasınlar :D
    Bu tatlıyı bu hafta sohbete yapıp gelmiş arkadaşlardan biri.Normalde sohbette ikram uygulamıyoruz ama bu hafta gönlünden kopup getiren arkadaşı kıramamışlar. Ama hepimiz çok sevdik.Sendeki de harika gözüküyor kankim ya , püf noktalar da kayda alındı.Ellerine sağlık şekercim.Ne güzel demişsin , en güzele emanetsin sen de ;))

    YanıtlaSil
  88. Wow your food looks great. I am sure am hungry looking and reading

    YanıtlaSil
  89. Ablacım benim, eller,ne kollarına sağlık.Nefis görnüyorlar.

    Ben buralardayım, sadece şu sıra yoğunluk nedeniyle paylaşım yapamıyorum.Ama bomba tariflerle geleceğim.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  90. Ayşegülüm; bu bilgisayar milletinden benim ne çektiğimi de Allah'la ben biliyoruz:) Salla gitsin, boşver:)) Ellerine sağlık tatlım. Oğlumun bayıldığı bir şeydir bu. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  91. Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar. Anneler çocuklarınınisteklerini geri çeviremiyorlar tabi:)
    Aaah ben de annemin yemeklerini özledim :(

    YanıtlaSil
  92. Bir tutam kekikten fazlası... sevgi kokan, emek kokan, her şeyden önemlisi sevgiyle ortaya konulan enfesss tatları paylaşan bu blogu daha önce neden keşfetmedim diye kızıyorum kendime sanırım bütün postlarınızı okumam baya bir zamanımı alacak ;) Bu arada beni takibe almanız beni çok mutlu etti iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum sevgiler ;)Dilan

    YanıtlaSil
  93. Bir tutam kekikten fazlası... sevgi kokan, emek kokan, her şeyden önemlisi sevgiyle ortaya konulan enfesss tatları paylaşan bu blogu daha önce neden keşfetmedim diye kızıyorum kendime sanırım bütün postlarınızı okumam baya bir zamanımı alacak ;) Bu arada beni takibe almanız beni çok mutlu etti iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum sevgiler ;)Dilan

    YanıtlaSil
  94. Bir tutam kekikten fazlası... sevgi kokan, emek kokan, her şeyden önemlisi sevgiyle ortaya konulan enfesss tatları paylaşan bu blogu daha önce neden keşfetmedim diye kızıyorum kendime sanırım bütün postlarınızı okumam baya bir zamanımı alacak ;) Bu arada beni takibe almanız beni çok mutlu etti iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum sevgiler ;)Dilan

    YanıtlaSil
  95. Bir tutam kekikten fazlası... sevgi kokan, emek kokan, her şeyden önemlisi sevgiyle ortaya konulan enfesss tatları paylaşan bu blogu daha önce neden keşfetmedim diye kızıyorum kendime sanırım bütün postlarınızı okumam baya bir zamanımı alacak ;) Bu arada beni takibe almanız beni çok mutlu etti iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum sevgiler ;)Dilan

    YanıtlaSil
  96. süperler ya al beni ye beni diyorlar :))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  97. bayılırımmm!!!
    unutmuştum bir ara bende yapıyım!!!

    YanıtlaSil
  98. ayyyy bende bayıldım yaa süper görünüyolar. ama benim merak ettiğim rendelenen havuca şekeri ekleyip kaynatırken hiç mi su koymuyoruz içine sadece kendi suyu yeterli oluyomu?

    YanıtlaSil
  99. Hımmm nefis olmuştur eminim.Çünkü çk leziz görünüyor.Ellerine sağlık cnm.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  100. çok güzel görünüyor havuçlu bitin tatları seviyorum
    ellerine sağlık
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  101. ayy bayiliirim,eline saglik caanimm:)
    hemen deniycem,belki blogumdada yayinalrim:P

    YanıtlaSil
  102. işte ben bayılırım bu cezerye toplarına...olsada yesek...

    YanıtlaSil
  103. ayy a$ik oldum resmen ben bu cezeryeleree...off nefis görünüyorlar ...ne diyebilirim ki bu güsellik karsisinda...
    afiyet bal seker olmustur insallah :)ellerine saglik...
    en kisa zamanda deneyip sonucu sana bildirecegimm...

    YanıtlaSil
  104. çocukları ister de anneleri durur mu:))
    bisküvisiz rengi çok hoş olmuş, ellerine sağlık.
    bilgisayarınızın da biran önce düzelmesi dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  105. Merhaba,harika görünüyorlar.. hemen denemeyi düşünüyorum.. yorum bırakmak istediğim çok ama çoooookk kaydınız var.. İnşallah vakit buldukça tariflerinizi deneyip sonuçlarıda paylaşırım sizinle.. yalnız,sunumlarınız çok hoş.söylemeden edemeyeceğim,bakarken acıktığımı hissettim :) Emeklerinize sağlık.. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  106. Evet bugün yaptım bu tarifinizi. Sanırsam şekerimizin çok tatlı olmasından kaynaklı biraz fazla şekerli yapmışım ama çok güzeldi. Eşim sever diye yapmıştım amacıma ulaştım :) tuttum bunu.. Çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  107. Tarifinizi yaptım ve başta kendim olmak üzere herkes bayıldı.Güzel tarifiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  108. bayılırım bu tatlıya hem besleyici hem de nefis bi tat üstelik hafif oluyor :) siz de harika yapmışsınız görülen o ki

    YanıtlaSil
  109. harika görünüyor...
    ilk fırsatta yapacağım bu tatlıyı...
    ellerinize, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  110. Ben bundan çok sık yaparım. Yapmayı ve yemeyi en çok sevdiğim tatlılardan biridir:9 Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  111. Sizin sayfanız da nekadar lezzetli bir sayfamış :D tam benlik , MaşaAllah . takipçinizim bundan sonra güzel tariflerini denemek isterim .

    YanıtlaSil
  112. Hurma Cenneti13 Mart 2012 18:24

    Off toplar cok nefis görünüyor...! :)

    YanıtlaSil
  113. çok fena çok çok hemde kaçtane tarif aldım bunların hepsini yediğimi düşününce fena oldum:)çok leziz fotolar emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  114. Ben özellikle bayramlarda hafif tatlı isteyenler olur diyerek yaparım cezeryeyi bol hindistan cevizli Bir tabağıda fındık veya ceviz içinde (dövülmüş)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  115. çok severim. kolay da görünüyor. mutlaka deneyecem.

    YanıtlaSil
  116. Lezzet topu. Çok sever ve yaparım. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  117. ooo neler görüyorum yahu, harika bir blog :) ellerinize sağlık, çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  118. oğlunuza bende katılıyorum ( : keşke haftasnları 4 gün olsa ya da hiç bitmesee ( : eşinize bende çok teşşekür ediyorum çünkü bu güzel yayını bize kavuşturdu görüntüye bayıldımmmm ( : ellerinize sağlık. malzemeleri ve yapılışı aldımm. ( : anneme söyliycem bana da yapsın ( : kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  119. CANIM KEKİK KOKUM TADIM TUZUM SEVGİLİ AYŞEGÜLÜ'M ÇOK HAYIRLI HUZURLU MUTLU BAYRAMLAR HER NEREYE GİDİYORSAN ORADA SEVDİKLERİNLE...DUALARDA HATIRLAYALIM BİRBİRİMİZİ..SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  120. Sevgili kardesim, öncelikle ziyaretin icin cok tesekkür ederim.... Biz de yeni döndük cok sükür, ben de ugrayamadim uzun süredir bloglara... Allah saglik versin, hepsi olur.... Benim esim Bilgisayar teknisyeni, inan o bile sözünü geciremiyor onlara...:) Cezerye icin ellerine, emeklerine saglik, ogulcuguna yarasin, afiyet, sifa olsun insallah... Sevgilerimle, simdiden hayirli bayramlar...

    YanıtlaSil
  121. ayyyy yorumların sonuna gelene dek yoruldum :) maşallah. mim olayım vardı da benim:) mimledim sizi:) Yalnız bilgisayaın arızalanması gerçekten kötü, yaşayan bilir...selamlar.

    YanıtlaSil
  122. bloğun samimi ve içten sözlü sahibesine sayfama yaptığı ziyaretinden ve yorumundan dolayı çok teşekkür ediyorum..

    öncelikle bu kadar yoğun bir izleyici kitlesi olan bir blog sahibinin sayfamı beğenmiş olması çok hoşuma gitti ve beni çok memnun etti ayrıca tariflerinizi bundan sonra severek takip edicem ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  123. yarın yapaym barı evde havuclar durup duruyo:)

    YanıtlaSil
  124. havuç severim.oğlumda havuç sever.kardeşimde havuç sever.

    amaaaa havuç rendelemekten nefret ederim.parmaklarımı rendelemekten nefret ederim.bu saçma oldu galiba? yani insanların çoğu parmaklarını rendelemeyi sever de sanki :)

    makinayla yap diyeceksin onunda tadı bi başka oluyor gibi?

    kararsız kaldım yaa yapsam mı bu tatlıyı acaba :)

    YanıtlaSil
  125. ayyyy çok canım çekti,eline koluna sağlıııık:-))yapacağım !

    YanıtlaSil
  126. Çok güzel görünüyor. Ben bu tarifi bisküvi ile yapıyorum ama bunu mutlaka denemek lazım rengi çok canlı olmuş

    YanıtlaSil
  127. İadeyi ziyarete geldim :) Bende bir zamanlar deneye kalkmıştım. Şeker yerine tuz atmamaydım iyiydi :) .nimete berbat denmez ama aynen öyleydi. Sizin tarifi de deneyeceğim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞTIĞIN İÇİN ÇOK ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM...:))