Scroll To Top
Son yazılar

BİRİNCİLİĞİM VE HEDİYE YAĞMURUNA TUTULDUM BENN:))



Bu gün ben değil de, hediyelerim konuşsun olur mu sevgili arkadaşlarım...?
Son 4 gündür öyle güzel haberlerle uyandım ki güne,tüm gün boyunca sevindirik bir halde ağzım kulaklarımda dolanıyorum desem yeridir:))
Bir çok  duygunun yavan yaşandığı günümüzde,arkadaşlığın,dostluğun güzelliğini hissetmek gibisi var mı?
Allah,ımm, bana böylesine güzel insanlarla tanışmayı bahşettiğin için sonsuz şükürler olsun sana...
Derya ablacım,beni tekrar tekrar mutlu ettiğiniz için şükranlarımı sunuyorum size:)


Söyleyin bana;onu sizlere anlatmam için nasıl kelimeler kullanmalıyım?
Kelimelerimin kifayetsiz kalacağını bile bile,bir kaç satır yazmak istiyorum bu güzel insan için:)
Size,hiç bir karşılık beklemeden değer veren,sizi seven ve tüm güzelliklere ulaşmanız için elinden gelenin çok daha fazlasını yapan,yüreği ve kendi güzel insan...
İyilik meleği misali bir çok kişinin yardımına koştuğuna ve tüm tanıdıklarının böyle düşündüğüne eminim....:)
Tüm zor ve mutlu anlarımda yanımda olacağına adım gibi emin olduğum bir ablam var artık benim...
Gecenin bir yarısı olması hiç fark eder mi,derya ablam yetişir imdadıma benim...:)
Aslında yazmak istediğim çok şey var,ama bu gün resimler konuşsun istiyorum daha fazla:)
Derya ablacım,bana  yaşattığın tüm güzellikler için çok teşekkür ediyorum tekrar...




Geçtiğimiz günlerde bir etkinlik düzenlemişti derya ablam...
Ve bende bu etkinliğe canı gönülden katılmak istedim...
Ama teknik aksaklıklar peşimi bırakmadı bu süreç içerisinde...
Son anda da olsa bu etkinliğe katılabildiğim için çok mutlu hissettim kendimi..
İnanamadım ama ucundan da olsa yakalamıştım ablamın etkinliğini..
Vee, hediyelerim bana ulaştı bu hafta...
:)))
Paketi açtığım anı görmeliydiniz....
Miiissss misss...
Evimin içerine öyle güzel bir koku yayıldı ki,ben böyle bir koku almadım bu güne kadar...
Birbirinden cici ve renkli sabunlar ve o nadide insanın özenle seçilmiş not defteri,birbirinden kıymetli notları aklımı başımdan aldı resmen....:)
Ablacım,evimin enn güzel köşesini süsleyecek bu güzellikler...
Hep seni hatırlayarak...:)
Emeklerine ve güzel yüreğine sağlık derya ablacım:)




Durun durun,daha bitmedi:)
Şimdi sırada,sonay,ımın birbirinden şeker hediyeleri vaaarr:)
Sonay,ımın sayfası ile tanışmamız tesadüflere dayalı bir an...
Bir gün nette gezinirken bir sayfada rastladım onun güzel yorumuna ve ismi çok hoşuma gitti bu yorumu yazan kişinin:)
Tıkladım ve sayfasına geldiğimde,yeni yeni tohumlarını atmaya başlamış taptazecik çıtır pıtır bir blogger buldum karşımda:)
O an daha bi heyecan duydum,çünkü ilk yazmaya başladığımdaki,hallerim ve heyecanlarım geldi aklıma:)
İçimden gelerek başarı dileklerimi ilettim kendisine:)
Ama nereden bilebilirdim ki,benim ilk yorum bırakan kişi olduğumu ve bunun sonay,ım için çook Büyük bir anlam ifade edeceğini:)
Sonrasında aldığım bir mail ile,büyük bir sevinç  ve şaşkınlık yaşadım:)
İşte diğer bir hediyemin hikayesi de böyle:)
Çokkk ama çok teşekkür ederim tatlımm...
İyi ki varsınız...
:)




İşte cicilerimin ilk geldiğindeki hali bu:)
Her ne kadar yolda kırılıp dökülmüşmüdür diye stres yaşa da benim canım kardeşim,çok şükür ki,bir zaiyat yoktu benim güzel hediyelerimde:)
Heyecan ile birer kare resimleyip açtım hemen paketi...
:))


Paketi açar açmaz Sonay,ımın bir birinden güzel notları ile mest oldum...
Canım benim,o nasıl güzel bir duadır öylee:)


Sonay,ımın duasını paylaşmak istiyorum buradan müsadesi ile...
Sizlerde amin derseniz,çok mutlu olurum:)


''Rabbim sana öyle güzellikler versin ki,öteki dünya da hiç bir şey kalmadı sanasın...
Ama bu dünyada verdikleri,öbür alemde vereceklerinin zerresi bile olmasın inşallah''
AMİNNNN....
Hepimiz için gelsin bu güzel dua inşAllah..


Paketi bu güzel duanın etkisi ile nasıl açtım bilmiyorum...
Samimiyet ile yazılmış ki,iliklerime kadar hissettim sanki duanın etkisini:)


Vee paket içinden sürpriz yumurta misali,çeşit çeşit,birbirinden güzel ciciler çıktıı:)




Kuzucuklar okuldan gelince,benim heyecanımı farkederek soru yağmuruna tuttular beni:)
Hediyelerimi görünce,her birini tek tek incelediler...:)
Ve kızım kitap ayracını direk üstüne alındı ve,
''Bunu benim için göndermiş kesin anne,baksana üstünde kız resmi var''
diyerek kaptığı gibi okuduğu kitabın arasına yerleştirdi bile:)
Sonay,cım,bu güzel ve zarif hediyelerin için çok teşekkür ediyorum canım...
Zevkle kullanacağım seni hatırlayarak...
Çok teşekkür ederim tatlım bir kez daha, emeklerine ve bu güzel düşüncene...:)




Şimdi diyeceksiniz ki,bu tarif de ne alaka:)
Ve bu da günün son güzel haberi....
Sevgili arkadaşım,ülkü,nün ev sahipliğini yaptığı,70. hafta porselen demlik çay saati etkinliğine bu tarifim ile eşlik etmiştim...:)
Ve bana dün çok sürpriz olan bir mail geldi,ve tarifimin birinci seçildiğini bildirdi...
Ben çok şaşırmıştım açıkçası...
Hatta ve hatta zeynebim ile o gün gece aramızda kritik yapmıştık böyle bir hediye varmıydı bu etkinlikte diye:))
Birilerinin şaka filan yaptığını bile düşündük gece gece:)
Buradan porselen demlik ekibine ve Ülkü,cüğüme çok ama çok teşekkür ediyorum:)
Ve hediyemi, heyecan ile bekliyorum...
Bu arada etkinlikler devam etmekte tüm heyecanı ile ...
Ayrıca, gelen mail de nisan ayı gibi kısmetse bu etkinliğe ev sahipliği yapmam için teklifte almış bulunuyorum:)
Kısmetse seve seve bu etkinliğe ev sahipliği yapacağım inşallah...


Hepinize güzel bir gün diliyorum..
Sağlıkla ve sevgiyle kalın....
:)

Paylaş:

95 yorum to ''BİRİNCİLİĞİM VE HEDİYE YAĞMURUNA TUTULDUM BENN:))"

ADD COMMENT
  1. ne denirki?cooook sanslisin.boyle guzel ve cikarsiz dostluklarin var.hem de bu sanal alemde.gercek hayatta bulamadigimiz sevgileri,paylasimlari burda daha ciplak yakaliyoruz galiba.canim gule gule kullan.iyi gunlerde hediyelerini.saglicakla.

    YanıtlaSil
  2. Canım kardeşim yazdıklarını okurken
    nasıl duygulandım anlatamam.Bende
    harika bir kardeş kazandım çok mutluyum.Beğenmene çok sevindim.
    Diğer hediyende çok şık sağlıklı,ha
    yırlı günlerde kullan.Birinciliğin
    içinde tebrik ederim sonuna kadar hak ediyorsun.Kocaman öpüyorum kardeşim...

    YanıtlaSil
  3. inanamıyorum, okudukça senin namına çok sevindim canım. Hepsi birbirinden güzel ve anlamlılar. İyi günlerde kullan, şansın bol olsun. Ayrıca birinciliğini de tebrik ediyorum. BAŞARILARININ DEVAMINI tüm kalbimle dilerim. sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  4. ay hediyelrinin hepside cok sevimli,güle güle kullanirsin insaAllah..hediyelesmek mükemmel bir etkinlik..almasida vermeside:)
    tatlina gelince cok tebrik ediyorum canim,simdi birde birincilikle tescillenmis,denemek farz oldu:)
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerin çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. canımmm ne mutlu sana hepsi harika güle güle sağlıkla mutlulukla kullanman dileğiyle kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. great collections of gifts.

    YanıtlaSil
  8. hediyelerini güle güle kullan birinciliğinide tebrik ediyorum gerçekten senin hakkın diye düşünüyorum sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. Siler ne kadar tatlı, ne kadar kıymetlisiiz:) Karşılıksız bir insanı sevmek ne kadar güzel:) Tüm egolardan, kaprislerden arınmış, yaradılanı yaradandan ötürü sevmek:) ne kadar umut verici. Çok sevindim ve mutlu oldum ben. Özelsiniz. Özel kadınlarsınız inan ki:)

    YanıtlaSil
  10. hediyelerini gülerek kullan canım.2012 güzelliklerle devam etsin inşallah senin için.öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  11. CANIM GÜNAYDIN.BENİM GÖZÜMDEDE SEN BU HEDİYELERİ HAK EDEN BİRİSİSİN GÜZEL TARF VE SUNUMLARINLA.TEBRİK EDİYORUM.BAŞARILAR.HELE O TATLININ SUNUMU BİR HARİKA BİZLER SADECE RESİMLERLE DEĞERLENDİRİYORUZ AMA BEN ÖNCE TARİFİ OKURUM BİR TARFTANDA GÖZÜMDE CANLANDIRIRIM.KAFAMA YATTIĞI ZAMAN TADINI DAMAĞIMDA HİSSEDİYLORUM....KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  12. hımmmm bak 2012 sana ne güzel gelecek gördünmü,senin adına bende sevindimmm:)umarım hep böyle güzel gecer günlerin..hakediyorsunda zatennn

    YanıtlaSil
  13. hepsi birbirinden güzel :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. Birinciliğini tebrik ederim canım, hediyelerini de iyi günlerde kullan inşallah. Okudukça kendimmiş gibi mutlu oldum, ne güzel başladın yeni yıla, inşallah hep böyle devam eder.
    Sevgilerimle...
    (Yemek Sevdam)

    YanıtlaSil
  15. Canım,
    2012 nin sana ayırdığı güzelliklerin sadece başlangıcı budur inşaAllah.
    Hediyelerini güle güle ve en iyi günlerde kullan tatlım. Bende Derya'yı çok seviyorum. Gerçekten çok becerikli ve herkesin yardımına koşan biri. Bir insanda olması gereken ne güzel özellikler.
    Birinciliğine gelince gönülden kutluyorum. Bende tarifin ve sunumun karşısında gözlerimi ekrandan alamamıştım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. Ahh ne güzel ne güzell,tebrikler Ayşegül abla,şansın daim olsun :)
    Hediyelerin hepsi de birbirinden cici,birbirinden güzel..
    Güle güle kullan inşAllah..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,
    Hediyelerin hayırlı olsun. Güle güle sağlıkla kullan. Sitene bayıldım. Çok hoş. İzleyicin oluyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel duygular yaşıyorsun.Hayırlı uğurlu olsun hediyelerin.Hediye almayı ve vermeyi çok seven biri olarak canı gönülden tebrik ediyorum seni canım.

    YanıtlaSil
  19. canım hediyelerin şahane güle güle kullan......kaseler sabunlar herşey süper....

    :)))))mutlu günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  20. Ayy hepsi de birbirinden güzel... Ee güzel yürekli bir insana böyle güzel hediyeler az bile... Güle güle kullanın. Sağlıkla, hayırla iyi günlerde kullanın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar tebrik etsem az ama bütün bunlara değen yüreğinizle hep varolun derim ben.
    ;-) selamlar

    YanıtlaSil
  22. Canım benim,güzel yüreklim,
    çok mutlu oldum senin adına,çokkk,
    güzel günlerde kullan hediyelerini canımın içi,daha nice samimi,içten insanlarla karşılaştırsın yüce mevlam,
    ziraa en mükemmellerine layıksın.
    mutluluğun daim olsun gülüm,
    öpüyorum,

    şeri...

    YanıtlaSil
  23. çok güzelmiş hediyelerin mutluluk ve sağlıkla kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Hepsi birbirinden güzel harika hediyeler.
    Gülegüle kullan canım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. hediye tadında bir yıl olur inşallah...

    YanıtlaSil
  26. Güle güle kullanın hepsi çok güzel.Hepsindende güzeli sevenlerinizin olması :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  27. canım izle butonunu göremedim !

    YanıtlaSil
  28. Birinciliğini tebrik ediyorum. Derya'yı ben de tanımadan çok seviyorum.Her ikinizin de gönlü çok güzel.Hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  29. Aman Allah ımmm hepsi birbinden güzel hediyeler, öyle güzel bir duygu ki yerinde olmak isterdim doğrusu.
    Ülkü çok güzel bir sürpriz yapmış bizde neler konuşmuştuk halbuki:)Canım çok sevindim güzel günlerde keyifle kullan hediyelerini..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  30. Ay dur tebrik etmeden gitmişim geri geldim..
    Efendim ayakta alkışlıyorum birinci zaten belliydi ikinci kim acaba:)

    YanıtlaSil
  31. Derya her yeni açılan bloga kalbini açıyor,destekliyor ve yardımcı oluyor.Her ne kadar tanımasam da kendisini çok seviyorum.Sen de bu birinciliği hakettin.Seni de isminden dolayı ayrıca çok seviyorum kekiğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Tebrik ediyorum Ayşegül'cüğüm senin adına çok mutlu oldum.
    Hepsi birbirinden şık hediyelin mutlu mutlu kullan....

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel hediyeler canım ne mutlu sana hepsini güle güle kullan inşaAllah..Ayrıca birinciliğini tebrik ediyorum başarıların daim olsun.selametle kal.

    YanıtlaSil
  34. cok güzeller güle güle kullan canim..allah hak eden herkese öyle candan dostlar nasip etsin :)))

    YanıtlaSil
  35. çoook güzeller cnm tebrikler:) tatlı da nefis misssssss :))

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel hediyelr güle güle kullan. Dostluk başka bişey vefada.

    YanıtlaSil
  37. ohh ohhh ohh miss post ! tadından yenmezz bi post !! canımcım hepsi hakkındır o güzel hediyelerin hepsini yürekten hak ediyorsun arkadaşım eminim.ve o tarifle birincilik on numara seçimdir kesinlikle !zaten ilk gördüğümde de bayılmıştım o zerafete görüntüye :)) hepsini güle güle kullan ve hediyeni hemen göstert bize kii :))) öpüldün canım arkimm !!

    YanıtlaSil
  38. Nelerde düşünmüşler bak :)) süper tarifti çok beğenilmişti hak etti :)

    Hediyelerin hepsi güzel, güle güle kullan gülüm :)
    Sonayı merak edip bir tık yaptım zaten teşekkür edecektim o olduğunu görünce şaşırdım kartıda aynı zaten dikkatli baktım şimdi :)

    YanıtlaSil
  39. Birinclik için kutluyorum.

    Derya hanımı blog toplantısında tanıdım..blogda yazışırken güzel bir insan olduğunu çok iyi hissediyordum, gördüğümde suretiyle, sıcaklığı, samimiyeti herşeyiyle güzel bir insan olduğunu görünce fazlası olduğuna yakından şahit olmuştum. Burdan kendisine saygılarımı sunarken sizi tekrar kutluyorum. Ve haklısınız, blogda en güzel kazanç derya hanım gibi güzel insanlar..

    YanıtlaSil
  40. ayyy hepsi süper hediyelerin bayıldım, güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  41. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, çok zarifsiniz.
    Güzel dileğinizi ben de sizin için diliyorum canı gönülden..

    YanıtlaSil
  42. Canım,hediyelerini güle güle kullan sen her şeyin en iyisine layıksın..Birinciliğini kutluyorum..Arkadaşıma yakışır...Sonuna kadar hak ettiğine inanıyorum..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. ziyaretinizle beni onurlandırdınız bende sizi ziyarete geldim.güzel sözleriniz için çok teşekkürler.bende sizi tebrik ederim.hediyelerinizi iyi günlerde kullanın.tekrar beklerim bende geleceğim kucak dolusu sevgiler. başarılarınızın devamını dilerim:))

    YanıtlaSil
  44. Tebrik ederim, hepsini güle güle iyi günlerde kullan inşaallah.

    YanıtlaSil
  45. Sevgili Ayşegül gerçekten Derya Ablamı anlatmaya kelimeler yetmez. Hediyelerinin hepsi birbirinden güzel. İyi ve güzel günlerde sağlıkla ve ağız tadı ile kullan.

    YanıtlaSil
  46. başarıların daim olsun seni çok tebrik ediyorum. Ve alkışlıyorum...

    YanıtlaSil
  47. Tebrik ederim.Sonuna kadar hak ediyosun sen.Maşallah sübhanallah

    YanıtlaSil
  48. Ayşegülcüm o kadar güzel şeyler yazmışsın ki duygulandım o senin güzelliğin canım yaaaa nasıl mahçup oldummm anlatamam Ayrıca birinciliğini tebrik ederim daha nice güzel hediyeler ve güzellikler seninle olsun inş güzel gönüllü insan karşılklı görüşmek bol sohbet dileğiyle canım tekrar saol o güzel övgülerin için ayrıca duamı yayınlaman için izne ne hacet cancığazım inan içimden gelerekk yazdım herkese tek tek ve tüm samiyetimle ...Öperim kocaman

    YanıtlaSil
  49. canım benim tebrik ediyorum.inan çok sevindim.zira hem tariflerin hem sunumun hemde postların muhteşem.kesinlikle hakediyorsun.
    hediyelere gelince hepside şahane.güle güle kullan.gönderenlerin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  50. iyi günlerde kullan canımcım hediyelerini...Ayrıca başarılarınında devamını diliyorum....Aslında dilemekten çok eminim zaten.Bizlere yeni başarı haberlerini vereceğinden.Tekrar tekrar tebrik ediyorum:))

    YanıtlaSil
  51. Tebrikler, tebrikler...
    Bende öyle bir duygu var ki biri iyi birşeyler yaptımı, başına gelen her güzel şeyde mutlu oluyorum. Kendim kazanmış gibi sevindim, hediyeler bana gelmiş gibi mutlu oldum.
    Keyfini çıkarın, sevgiyle kullanın. Ben ancak size kutlama ve sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  52. duanıza AMİN diyorum hediyelerinizi güle güle kullanmanız diliyorum

    YanıtlaSil
  53. Hediyelerinizi sağlık ve mutlulukla kullanın. Ne güzel böyle dostluklar kurmak:)

    YanıtlaSil
  54. Hediyelerini iyi günler de kullanmanı dilerim. Tarifin ve sunumun o kadar başdöndürücü ki, keyfini çıkar birinciliğin:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  55. Aaaaa bütün hediyeler sana mı geldi?:))
    İyi günlerde kullan canım.
    Hediye almak ve vermek çok güzel.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  56. Hediyelerini güle güle kullanman dileği ile.. :)
    Hepside çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  57. Rabbim mutlulugunu daim etsin canim :))
    çok sevindim sevinmene :))
    guzel gunlerde kullan insaAllah hediyelerini, hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  58. kesinlikle şans ve becerinizin karşılığı tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  59. Heidyeler pek güzel, eh tarife de diyecek yok doğrusu :)

    YanıtlaSil
  60. u.aydin kardeşimin yorumuna katılıyorum ve gerçekten kıskanıyorum hediye almak çok güzel bir duygu bence helede böyle birbirini tanımayan insanların hediyeleşmesi..hediye göndermek ise ayrı bir mutluluk ve zevk.
    beni bu blog dünyasının kapılarını açmaya itende bu duygu olsa gerek..
    hayır yanlış anlamayın sadece hediye olayı değil.ARKADAŞLIK, DOSTLUK, SAMİMİYET kurabilmek.ben bu koca istanbulda yalnızım(arkadaş ve akraba yönünden)bir tek eşim ve oğlum var başka kimsem yok herkes afyon'da..
    neyse çok uzattım benide yalnız bırakmaz arkadaşınız olarak kabul ederseniz sevinirim.bloğum çok yeni daha bir hafta bile olmadı açalı ama olsun yinede ziyaretlerinizin devamını bekler başınızı ağrıttığım için özür dilerim.Allah'A emanet olun o güzel yürekli dostlarınızın gönderdiği cicilerinizi güzel günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
  61. Günaydın, güzel ve samimi yorumunuz için teşekkürler. Yayınlamama rağmen sanıyorum bir problem oldu, yorumunuz sitede gözükmüyor. Oysa insan böyle içten şeyleri görmekte çok mutlu oluyor. Sayfanızı tabii ki ziyarete geleceğim. Sevgiler. Gününüz güzel geçsin.

    YanıtlaSil
  62. Ablacım hayırlı cumalar hepsi birbirinden güzel dualarla gelmesi hediyelerden daha önemlidir eminim.Birinciliğinede çok sevindim.Rabbim sana hep hayırlı haberler ulaştırsın.
    İyi haftasonları

    YanıtlaSil
  63. Öncelikle birinciğiniz için kutlarım .Başarılarınızın devamı gelsin inşallah.Hediyelerinde hepsi bir birinden güzel ve özel iyi günlerde kullan arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  64. Canım benim, şansın daim olsun inşallah ömrün boyunca..

    Güle güle kullan hepsi çok güzeller. Tatlının birinci olmasına şaşırmadım, öyle güzel ki..

    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  65. ne güzel hediyeler ne güzel bir haber
    bütün sene hep böyle mutlu ol inşallah

    YanıtlaSil
  66. Gule gule kullan canim. Hepsi cok guzel. Kaseciklerin ve icindeki kasiklara bayildim.
    Birincilik icinde tebrik ediyorum. Her zaman birincilik olsun nasibin canim. Gonlu guzelin yapdigi kotu olurmu.
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  67. Hepsi çok güzel, güle güle kullanın. Bloğunuzu takip etmeye yeni başladım, çok güzel :)
    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil
  68. Canım hediyelerin çok güzel.
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  69. Canım hediyelerin çok güzel.
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  70. hepsi birbirinden guzel hediyeler .. guzel gonullerden koptuklari nasil da belli ..

    gule gule kullan : )

    YanıtlaSil
  71. çok çok çok güzeller, fotoğrafların hepsine ayrı ayrı bayıldım...o kırmızı kaselereyse bittim :) güle güle kullan kekik. çabucak iyileş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  72. canım bende birinciliğini tebrik ediyorum ve bu birbirinden güzel özenle zevkle hazırlanmış hediyelerinide güle güle kullanmanı dilerim hazırlayan bütün arkadaşların ellerine sağlık yeni yılın sana ve herkese önce sağlık huzur ve mutluluk getirmesini yüce ALLAHTAN niyaz ederim sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  73. Yeni yıla ne güzel bir başlangıç olmuş, tebrikler.
    Hepsini güle güle kullanın.
    Ne kadar güzel dostluklar kuruluyor, bayılıyorum.
    Mutlu bir haftasonu diliyorum, Ayşegülcüm.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  74. Ne güzel mutluluk. güle güle kullanın. Sağlıkla afiyetle kalın.

    YanıtlaSil
  75. kekiğim...

    deryamın yanında biz okadar zerre kadar kalırız kii..
    onun yüce kalbinden muhtaç olduğumuz sevgiyi gani gani alsakda bitiremeyiz..
    ne mutlu sana, deryaya sevenlere..

    çok sevgiler canım benim..

    YanıtlaSil
  76. tebrık tebrık tebrıklerrrrrrr dıyeyım ve bı mujdede benden :)) kurabıye etkınlıgınde kazanalar arasıda sende varsın:))))çookk optum:))

    YanıtlaSil
  77. Hepsi birbirinden güzel ve anlamlı hediyeler.. çok şanslısınız.. güzel günlerde kullanman dileğiyle.. ayrıca birinciliğinizi de tebrik ediyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  78. iyi ki sen de varsın :)
    Sevgiler canım ....

    YanıtlaSil
  79. Blogunuz cok keyifli özellikle kimler gelmis bölümü görünce tebessüm edemeden duramadim :)
    Bir iz birakayim dedim..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  80. Ben hiç şaşırmadım kekiğim:)Sen gönüllerimizinde birincisisin.Senin her yorumunla içim öyle ferahlıyor ve mutluluk doluyorki...Sonay hanımı çok iyi anlıyorum..Seni can-ı gönülden tebrik ediyor ve kucaklıyorum..

    YanıtlaSil
  81. hediyelerin hepsi birbirinden güzel gerçekten, iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
    ayrıca birincilik için de tebrik ederim, gerçekten hakediyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  82. Canim benim yorumunu okurken gercekten bana birisinin candan sarildigini hissettim. Bu gonulden gelen sarilmaya ihtiyacim vardi. Cok tesekkur ederim gonlu guzelim...
    Ben davalimi ozlerim ama tamam donmesin ama yilda bir olsada gelsin.
    Opdum canim hemde candan sarildim..

    YanıtlaSil
  83. Hasta oldugunu duydum cok gecmis olsun. Gecenlerde hasta oldum ev aldi basini gidiyordu. Allahtan cabuk iyilestim de evi son anda yakaladim.
    Sonra anladim evin hanimi hasta olmamali. kendine iki kat bakmali.
    Sagliklar canim...

    YanıtlaSil
  84. Canım benim,çok geçmiş olsun kendine iyi bak.Geçen hafta bende 2-3 gün çok hastalandım hala geçmedi ama bu halime şükür ayaktayım..Evin Hanımı hasta olunca her şey duruyor sanki...Nazar oldun bence kocaman bir MAŞALLAH SANA diyorum ve acil şifalar diliyorum..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  85. bırıncılığınızı tebrık ederım,hedıyelerınızıde ıyı gunlerde kullanın,cok guzeller :)

    YanıtlaSil
  86. Tebrik ediyorum, hediyelerin hepsi birbirinden guzel, iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  87. canım hedıyelerını ıyı gunlerde kullan hepsı bırbırınden guzel tebrıkler

    YanıtlaSil
  88. yeni yılda bu güzel süprizler artarak devam eder umarım:)
    mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  89. ziyaretin için teşekkür ederim artık bloğumdayım hediyelerini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  90. Feliz 2012 y que se cumplan todos los deseos.

    Un saludo desde Andalucía (España)

    YanıtlaSil
  91. merhabalar,iadei ziyarete geldim:)
    ama bunlar nasıl iştah açıcı fotoğraflar ....özenip pişirmek geçti içimde bakınca ,çok tehlikeli çokkk:)))

    YanıtlaSil
  92. Merhabalar ben BURCU.Çok güzel hediyeler,iyi günlerde kullan. Özellikle kaseleri çok beğendim. Takipteyim bana da beklerim:)

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞTIĞIN İÇİN ÇOK ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM...:))